חשיבות באימון רגליים ואיך להפיק ממנו את המקסימום?

חשיבות באימון רגליים ואיך להפיק ממנו את המקסימום?

לאימוני רגליים יש חשיבות עצומה ולכן מתאמנים רבים מקדישים חלק מזמן האימון שלהם לביצוע אימוני רגליים והתוצאות מדברות בעד עצמן.

ההשלכות של אימוני רגליים

האפקטיביות של אימוני רגליים:

  1. שמירה על רמה נאותה של צפיפות העצם ושל רמת סוכר נכונה בדם עבור מי שחולה בסוכרת סוג 2. באמצעות האימונים מחזקים את פלג הגוף התחתון ואת העצמות.
  2. יצירת יציבות, איזון של הגוף וגם שיווי משקל. זאת כיוון שמפעילים את שרירי הליבה ושרירים נוספים וכך משתמשים באופן זהה הן בפלג הגוף הימני והן בפלג הגוף השמאלי. אימונים אלו מסייעים מאד בתנועתיות של הגוף, בשינוי מצבי תנועה ובעת הצורך בהרמת משאות.
  3. שריפה מוגברת של שומן באמצעות אימוני רגליים המשפיעים בעיקר על השריר הארבע ראשי, שריר מסטרינג ושרירי העכוז.
  4. חיזוק שרירי מיצב חלשים וזאת כדי למנוע קרע ברצועה, במיניסקוס וגם למנוע כאבי גב.
  5. שחרור של שלושה הורמונים חשובים שהם הורמון הגדילה, קורטיזול, טסטוסטרון. בדרך זו מעלים את מסת השריר, מפחיתים את אחוזי השומן ולאט לאט הגוף הופך למחוטב.

סוגי תרגילי רגליים

בשנים האחרונות מי שעוסק בספורט מבצע תרגילי רגליים תוך שימוש בשני אלמנטים מרכזיים האחד הוא משקולות עבור אימון רגליים, אפשר לרכוש הן משקולות במשקלים נמוכים כמו 1 קילוגרם, אחד וחצי, שני קילוגרם וכן הלאה עד למשקלים גבוהים.מעבר לכך אפשר להשתמש בגומיות ייעודיות למטרה זו . מניחים אותן על הרגליים ומבצעים מתיחות שמרגישים עד כמה הן משמעותיות. בתחילת הדרך משתמשים בגומיות בהירות כמו אלו הקיימות בצבע צהוב ועם הזמן עוברים לגומיות הכהות שהן קשות יותר לעבודה כמו הגומייה השחורה.

החשיבות של האימונים הספורטיביים

רוב הציבור מודע לחשיבות הרבה של כושר ואימוני ספורט ולכן כל אדם מנתב את לוח הזמנים שלו ומתאמן כמה פעמים בשבוע. הוא גם בוחר את סוג הספורט המועדף עליו כמו הליכה, ריצה, מכשירים בחדר כושר, או לחלופין לרכוש אביזרים כמו משקולות או גומיות בצבעים השונים על פי דרגת הקושי האפשרית ולהתאמן איתם.

אולי תאהבו גם

פציעות בחדר כושר

פציעות בחדר כושר

כאשר מחליטים ללכת להתאמן בחדר כושר חייבים להתייחס לא רק לצורת התרגילים אותם אתם הולכים

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן